KELNER SUPER SPRZEDAWCĄ

WPROWADZENIE

Osią programu szkoleniowego są obszary tematyczne dotyczące zwiększenia sprzedaży w restauracji przez kelnerów. Teoretyczne zagadnienia (30%) oraz praktyczne (70%) o charakterze sprzedażowym pozwolą przeszkolić pracowników do osiągania lepszych wyników.

Program Ośmiu Kroków łatwych do zapamiętania i stosowania sprawi, że podążając za tym schematem, każdy kelner będzie w stanie zarekomendować klientowi dodatkowe dania oraz napoje.

 

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

Nabycie przez uczestników szkolenia praktycznej umiejętności sugerowania potraw, napojów, dodatków oraz aktywnego, kulturalnego sprzedawania rekomendowanych dań. Uczestnicy nauczą się między innymi:

  • Jakich słów należy unikać.
  • Zasad tworzenia duetów np.: kawa-deser.
  • Opisywać potrawy, które będą same się sprzedawać.
  • Tworzyć impuls zakupu.
  • Odpowiedniej prezentacji menu.
  • Techniki „ przy okazji”.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli restauracji, którym zależy na utrzymaniu wysokiego standardu obsługi klientów i chcą przeszkolić w tym celu zatrudnionych u siebie kelnerów.

Drugą grupą, dla której jest przeznaczone szkolenie są kelnerzy, którzy chcą doskonalić swoje zawodowe umiejętności i zaproponować ich jak najwyższy poziom obecnym i przyszłym pracodawcom.

 

PLAN SZKOLENIA

Program Ośmiu Kroków

  1. Techniki nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem.
  2. Uprzedzanie potrzeb klienta – sprzedaż pierwszego produktu.
  3. Budowanie poczucia komfortu i bezpieczeństwa u klienta. Sprzedaż drugiego i trzeciego produktu.
  4. Skuteczna komunikacja z klientem. Zasada ¾.
  5. Technika sprawdzania zadowolenia klienta i sprzedaż czwartego i piątego produktu.
  6. Sprzedaż szóstego produktu.
  7. Podsumowanie sprzedaży.
  8. Techniki pozostawiania po sobie jak najlepszego wrażenia i zachęcenia gościa do kolejnej wizyty.

 

JAKIE UZYSKASZ KORZYŚCI?

Po odbytym szkoleniu kelnerzy:

  • Będą potrafili odgadywać potrzeby klienta.
  • Nauczą się uprzedzać ewentualne reklamacje.
  • Zwiększą sprzedaż napoi alkoholowych i bezalkoholowych.
  • Zwiększą sprzedaż przystawek, zup, dań głównych, deserów.
  • Zwiększą sprzedaż wina.
  • Zwiększą sprzedaż aperitifów.

 

Dodatkowe korzyści, jakie uzyskasz jako właściciel restauracji:

  • Podniesie się poziom satysfakcji gości Twojej restauracji.
  • Podniesie się prestiż restauracji.
  • Zostaną zoptymalizowane koszty gospodarki magazynowej.
  • Twój zespół będzie pracował wydajniej.
  • Wzmocni się identyfikacja kelnerów z firmą.

 

Zainteresowało Cię szkolenie?  Zadzwoń: +48 501 397 021, +48 507-643-516

Zobacz referencje klientów.

Napisz: biuro@efektywnarestauracja.pl

Więcej informacji: www.efektywnarestauracja.pl