KONTROLUJ SWÓJ STRES!

Stres ma różne warianty – generalnie mówi się, że jest stres „dobry” i „zły”. Ów „zły” stres dosięga każdego z nas zarówno w życiu zawodowym , jak i prywatnym. Od zarania dziejów stres w każdej ze swoich postaci jest stałym elementem naszego życia i właściwie nie mamy możliwości jego uniknięcia.

Dobra wiadomość jest taka, że można nauczyć się unikania stresujących sytuacji, a jeśli jest to niemożliwe, wówczas można nauczyć radzić sobie w takich sytuacjach, jak i minimalizować ich ewentualne negatywne skutki.

Jeśli chcesz nauczyć się jak kontrolować negatywny wpływ „złego” stresu na Twoje życie, skorzystaj z tego szkolenia. W praktyce nauczysz się jak poprawić jakość swojego życia na co dzień.

 

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

  • Dowiesz się czym jest stres, jak działa i czy zawsze jest zły.
  • Nauczysz się rozpoznawać symptomy krótkotrwałego i długotrwałego stresu i kontrolować swoje reakcje.
  • Określisz przyczyny negatywnego stresu w życiu prywatnym i zawodowym i dowiesz się jak Ty indywidualnie na niego reagujesz. Dowiesz się również dlaczego tak się dzieje.
  • Nauczysz się rozpoznawać pierwsze symptomy wypalenia zawodowego i im przeciwdziałać.
  • Poznasz i przećwiczysz praktyczne techniki kontroli stresu.
  • Poprawisz swoje umiejętności osiągania celów, zarządzania czasem i realizacją zadań.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

Jeśli na co dzień stykasz się ze stresującymi dla Ciebie sytuacjami, ludźmi, wydarzeniami w pracy i/lub życiu prywatnym, które wywołują w Tobie negatywne emocje, myśli i zachowania, to jest to szkolenie dla Ciebie.

Jeśli czujesz, że codzienne sprawy Cię przytłaczają, masz zbyt dużo na głowie, masz zbyt mało czasu dla siebie i ciągle odkładasz pewne sprawy na później, to znaczy, że dosięgły Cię negatywne skutki stresu.

Skorzystaj z tego szkolenia, jeśli czujesz, że nieistotne sprawy wywołują w Tobie zbyt silne reakcje i chcesz nauczyć się kontrolować stres.

 

JAKIE UZYSKASZ KORZYŚCI?

  • Nauczysz się skutecznie radzić sobie z napięciem i stresem w pracy i w domu.
  • Będziesz potrafił/a identyfikować przyczyny stresu u siebie i innych
  • Reagować asertywnie w trudnych sytuacjach.
  • Kontrolować stres na poziomie własnych emocji, myśli, zachowań i reakcji fizjologicznych.
  • Będziesz potrafił/a w trudnych sytuacjach korzystać z efektywnych technik  antystresowych.
  • Nauczysz się tak planować i realizować czas i zadania, że zminimalizujesz ryzyko wystąpienia sytuacji stresowych.
  • Zaplanujesz i zrealizujesz swój indywidualny plan kontroli stresu.