PROFESJONALNA ASYSTENTKA

” Właściwy styl i dobre maniery są czynnikiem decydującym o karierze.  Wygląd zewnętrzny, zachowania oraz swoboda stanowią klucz do sukcesu.

(…) Przedsiębiorstwa szukają coraz częściej nowych sposobów nawiązania długotrwałej więzi z klientem. Jednym z nich są z cała pewnością pracownicy z nienagannymi manierami.”

Brigitte Nagiller   „Styl i dobre maniery”, Helion 2009

 

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

Nauczysz się zachowywać zgodnie z zasadami etykiety biznesowej, jak również udoskonalisz jakość obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Poprawisz swoje zdolności komunikacyjne i organizacyjne, jak również podwyższysz standardy etyczne i poznasz przydatne reguły obyczajowych oraz savoir-vivre.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

Jeśli pracujesz jako asystentka top managementu lub zamierzasz dopiero nią zostać, kształcisz się, aby uzyskać taki zawód, to jest to szkolenie dla Ciebie. Szkolenia są praktycznym elementem samokształcenia i dowodzą, że profesjonalnie traktujesz siebie i swój zawód.

Jeśli jesteś właścicielem firmy i chcesz, aby asystentki Twoje i Twoich pracowników przyczyniały się każdego dnia do osiągania wspólnego sukcesu Twojej firmy, zaproś je na to szkolenie. Korzyści będą wielostronne i długofalowe  –  polepszysz wizerunek firmy, jak i wizerunek własny, zyskasz zadowolonego, pewnego i skutecznego w działaniu pracownika, poprawisz stosunki z klientami, a przez to zdecydowanie skuteczniej poprowadzisz firmę do osiągnięcia wymiernych korzyści finansowych.

 

JAKIE UZYSKASZ KORZYŚCI?

  • Sprawdzisz swoje umiejętności i wiedzę dotyczącą etykiety w biznesie
  • Dopracujesz elementy własnego wizerunku jako profesjonalnej asystentki
  • Nauczysz się zasad prawidłowej komunikacji w biznesie
  • Dowiesz się jak postępować w bezpośrednim kontakcie z interesantami
  • Przećwiczysz prawidłowe zachowanie się w kontaktach z klientami krajowymi i zagranicznymi
  • Uzupełnisz swoje umiejętności dotyczące korespondencji i komunikacji – tradycyjnej oraz telefonicznej i internetowej
  • Dzięki poznaniu zasad etykiety biznesowej będziesz zachowywać się pewnie zarówno w nowych, jak i standardowych sytuacjach